Tuesday, January 6, 2009

Forty One and Counting



Assalamualaikum,






Pakchaq Pakchak tak boleh senyum bila ambil gambar- tak fotogenik, nampak buruk. Sebab tu masam-masam manis saja. Harap-harap sihat macam ni lah lagi 20 tahun.






Untuk anak-anak sendiri dan anak penakan, selamat menyambung persekolahan. Pada hari kedua tahun baru, Pakchaq dah empat puluh satu tahun.




Aiman telah melalui hari orientasi dengan gembira sekali, dan memasuki program RK (rancangan khas)- untuk 4A ke atas. Nampak macam berat saja buku tu. Ayah proud dengan Aiman.
Terima kasih kepada Kak chaq dan anak-anak yang ingat dan sentiasa menyambut birthday Pakchaq, anywhere, any time. Ayah sayang kamu semua.


Gambar Cherokee redah hutan dan randuk sungai belum ada, gambar dalam parking mode kat Ulu Yam ada la, mungkin nak tunggu Pakngah balik ke Semenanjung sebelum dress up si Cherokee ni untuk off road.

Untuk semua anak-anak , selamat menyambut tahun baru, azam lama pun tak pa.
Note:
K'jang, tolong explain / describe tentang ' E-Book' and how we can benifit from it.
Salam.

1 comment:

Azura Abdul said...

Happy belated birthday!!! Terlepas la pulak...
Pasal E-Book nanti sat no... dok tengah tak menang tangan ni. Secara maknawi nya tu elektronik book lah; buku dalam bentuk elektronik. macam mana nak buat nanti kita cerita lain. Ada perkembangan... cantek!!!